dress sexy at my funeral

S/smog 2008. 11. 22. 23:48



 

착한 아내여, 나의 장례식 날엔
나의 장례식 날엔 섹시하게 차려입어주오
평생에 단 한 번만이라도

그대의 블라우스 단추는 여기까지 풀고
그대 스커트는 저기까지 찢어서

착한 아내여, 나의 장례식 날엔
나의 장례식 날엔 요염하게 차려입어주오

목사에게 윙크를 날리고
슬픔에 잠긴 나의 형제들에겐 키스를 날려주오

나의 장례식 날엔 부디 섹시하게 차려입어주오, 나의 충실한 아내여

군중 앞에서 추도사를 읽을 차례가 오면
그들에게 말해주오
불꽃놀이가 한창인 해변가에서,
자갈이 울퉁불퉁한 철로 위에서,
북적대는 술집의 뒷방에서,
그리고 지금 나의 시신이 잠들어 있는
바로 그 언덕 위에서
우리가 어떻게 '그 짓'을 했는지 말이오

착한 아내여, 나의 장례식 날엔
나의 장례식 날엔 부디 섹시한 옷차림을 부탁하오
그대 생애 단 한 번만이라도

그리고 사람들에게 내가 얼마나 많은 기부를 했는지
친구들을 얼마나 사랑했는지 모두 말해주시오
그러나 무엇보다도
불꽃놀이가 한창인 해변가에서
우리가 어떻게 '그 짓'을 했는지 말하는 걸 잊지 마오

 

Dress sexy at my funeral my good wife
Dress sexy at my funeral my good wife
For the first time in your life

Wear your blouse undone to here
And your skirt split up to there

Dress sexy at my funeral my good wife
For the first time in your life
Dress sexy at my funeral my good wife

Wink at the minister
Blow kisses to my grieving brothers

Dress sexy at my funeral my good wife

And when it comes your turn to speak
Before the crowd
Tell them about the time we did it
On the beach with fireworks above us
On the railroad tracks
With the gravel in your back
In the back room of a crowded bar
And in the very grave yard
Where my body now rests

Dress sexy at my funeral my good wife
Dress sexy at my funeral my good wife
For the first time in your life

Also tell them about how I gave to charity
And tried to love my fellow man
As best I could
But most of all don't forget about the time
On the beach
With fireworks above us

 


dress sexy at my funeral / smog
translated by lonegunman


 

'S > smog' 카테고리의 다른 글

river guard  (0) 2008.11.22
say valley maker  (0) 2008.11.22
feather by feather  (0) 2008.11.22
vessel in vain  (0) 2008.11.22
held  (0) 2008.11.22
AND