green grass of tunnel

M/mum 2012. 8. 21. 20:21




거대한 소음이

나의 천장으로 새어나와

지붕에 뚫린 구멍을 통해 내 머리 위로 떨어져


두 개의 언덕 너머 이곳엔

연못이 있어


나는 터널을 통해

그 안으로 수영해 들어가면서

두 눈을 질끈 감아


오두막에서 내가 만든 소리가 있어

튜브를 통해 그 소음을 흘려보냈어


두 개의 언덕 너머 이곳에서

나는 잠이 들어

그리고 내가 터널의 초록빛 잔디 속으로 빨려들어가면

그 소음은 다시


나의 천장으로 새어나와

지붕에 뚫린 구멍을 통해 내 머리 위로 떨어져


두 개의 언덕 너머 이곳엔

연못이 있어


나는 터널을 통해

그 안으로 수영해 들어가면서

두 눈을 질끈 감아


두 눈을 질끈 감아




Down from my ceiling

Drips great noise

It drips on my head through a hole in the roof


Behind these two hills here

There's a pool


And when I'm swimming in

Through a tunnel

I shut my eyes


Inside the cabin I make sounds

In through the tubes I send this noise


Behind these two hills here

Fall asleep

And when I float in green grass of tunnel

It flows back


Down from my ceiling

Drips great noise


It drips on my head through a hole in the roof


Behind these two hills here

There's a pool

And when I'm swimming in

Through a tunnel....

I shut my eyes.


I shut my eyes




green grass of tunnel / mum

translated by lonegunman



'M > mum' 카테고리의 다른 글

if i were a fish  (0) 2012.08.21
moon pull  (0) 2012.08.21
marmalade fires  (0) 2012.08.21
sing along  (0) 2012.08.21
a little bit, sometimes  (0) 2012.08.21
AND