sunbaked

카테고리 없음 2022. 4. 3. 21:42

 

 

 

햇볕에 그을린 너의 입맞춤

눈앞의 풍경이 믿기지 않는다는 너의 말

처음 느끼는 기분도 아니면서

나는 두려워

내가 어떤 인간이 되어갈지가

두려워

 

마치 혼자가 된 것 같아

나의 모든 날들은 오직 너를 위해 흘러갈 테지만

정말로 내가 무서운 건

시간이 아니라 내가

너에게 상처가 될 거라는 사실

너는 너무 아름다워

너의 다리를 어루만지는 햇살도

 

난 몰랐어

관심도  없었지

네가 내 품에 안길 때면

나에겐 이럴 자격이 없다는 걸 알면서도

마치 물 속에 잠긴 듯 서러워도

너에게 취해

너와 함께면 나는 이렇게 날아올라

너와 함께면

마치 너의 미소 뒤로 진실을 숨길 수 있는 척

너에게 취해

이렇게 나는 날아올라

잘못된 시간 이토록 어리다는 건

현실을 직시하기 어렵다는 건

그래, 얼마나 좋은 일이야

 


Sunbaked kisses by you
Tellin' me you can't believe the view
But I fear as though I felt this way before
And I know I feel alone
Afraid of the way I'm supposed to grow
And my days, they go away just for you
But the truth is I'm terrified
That I'll hurt you over time
You're too beautiful with sunlight on your thighs
'Cause I didn't know
I didn't care
When you laid in my arms, knew that this wasn't fair
Now I'm so blue
Like the water all around
Ohhhh, high for you
I'm ridin' this high with you
And when I'm with you I'll pretend your smile will hide the truth
Oooh oooh, I'm so high for you
I'm ridin' this high with you
A good thing too young at the wrong time, it's hard to face the truth

 

 

sunbaked / mack keane

translated by lonegunman

 

 

+ live version

 

AND