hoax

T/taylor swift 2020. 7. 28. 08:36

 

 

 

 

나의 하나뿐인 사람

발사된 총구

달에 가리워진 태양

네가 나를 무너뜨렸어

나의 살을 헤집는 칼날

나의 잠 못 들던 밤

이길 수 없는 싸움

네가 나의 세계를 얼어붙게 만들었어

 

벼랑 끝에 선 채 소리질러, 이유를 달라고

믿지 못할 너의 사랑만이 내가 유일하게 믿는 거짓말이니까

네가 아닌 다른 어떤 우울도 원하지 않아

세상의 어떤 슬픔도 나를 만족시킬 수 없어

 

나의 최선의 계획과

너의 교묘한 속임수

나의 불모지

난 네가 불태워버린 잿더미야


벼랑 끝에 선 채 소리질러, "내게 이유를 줘"

믿지 못할 너의 사랑만이 내가 유일하게 믿는 거짓말이야

네가 아닌 다른 어떤 우울도 원하지 않아

세상의 어떤 슬픔도 내겐 충분치 않아


알잖아, 난 나의 일부를 뉴욕에 남겨두고 떠나왔어

영웅은 죽어버렸는데, 영화가 계속될 이유가 뭐가 있어?

너도 알잖아, 사람들이 날 잡아찢었던

흉터 아래가 여전히 아파

넌 내 비밀번호를 알고 있지, 그래서 널 들였던 거야

이미 네가 이긴 게임인데 점수를 더 얹어서 뭘 하겠다는 거야?

사람들이 날 갈기갈기 찢어놓았던 자리가

여전히 아프다는 걸 알면서

네가 한 짓은 그만큼이나 끔찍했어

내 사랑,

사람들이 날 조각냈을 때만큼이나

괴로웠어

 

나의 유일한 사람

나의 무너진 왕국

나의 고장난 드럼

넌 나의 심장을 두드려댔어

 

네가 아닌 어떤 우울도 원하지 않아

이 세상 어떤 슬픔도 나를 만족시킬 순 없어



My only one
My smoking gun
My eclipsed sun
This has broken me down
My twisted knife
My sleepless night
My winless fight
This has frozen my ground

[Chorus]
Stood on the cliffside screaming, "Give me a reason"
Your faithless love's the only hoax I believe in
Don't want no other shade of blue but you
No other sadness in the world would do

[Verse 2]
My best laid plan
Your sleight of hand
My barren land
I am ash from your fire

[Chorus]
Stood on the cliffside screaming, "Give me a reason"
Your faithless love's the only hoax I believe in
Don't want no other shade of blue but you
No other sadness in the world would do

[Bridge]
You know I left a part of me back in New York
You knew the hero died so what's the movie for?
You knew it still hurts underneath my scars
From when they pulled me apart
You knew the password so I let you in the door
You knew you won so what's the point of keeping score?
You knew it still hurts underneath my scars
From when they pulled me apart
But what you did was just as dark
(Ah, ah, ah)
Darling, this was just as hard
As when they pulled me apart

[Outro]
My only one
My kingdom come undone
My broken drum
You have beaten my heart
Don't want no other shade of blue but you
No other sadness in the world would do

 

hoax / taylor swift

translated by lonegunman

'T > taylor swift' 카테고리의 다른 글

no body, no crime  (0) 2020.12.11
the last great american dynasty  (0) 2020.07.29
AND