sweeter

J/julie doiron 2016. 3. 11. 22:24




당신을 만나서 정말 반가워요

요즘 좋아보이네요

무슨 얘길 하면 좋을지 모르겠어요

뭔가, 할 말이 있다면 좋겠는데


당신이 등을 돌려 멀어지는 동안

난 생각하죠

내가 뭘 잘못 말했나?

하지만 그렇다고 한들 뭐가 달라질까요


당신의 미소는 너무나 달콤해서

그것만으로도 하루를 버텨요

당신은 가능한 모든 방식으로

하루가 지날수록 더 근사해지네요


그런 당신이 떠나가는 동안

나는 속으로 되뇌죠

내가 무슨 말을 잘못한 거지?

이미 한 말을 무슨 수로 주워 담지?




Sure is nice to see you

You look good these days

Talking's not so easy

I wish I had more to say


And you turn away, and I wonder

Was it something I said?

And what can I do to make this change?


Your smile is a sweetness (or sweetener?)

It really makes my day

And you get sweeter and sweeter

In every possible way


Then you turn away, and I wonder

Was it something I said?

And what can I do to make this change?



sweeter / julie doiron

translated by lonegunman



'J > julie doiron' 카테고리의 다른 글

don't ask  (0) 2016.03.11
AND