나의 가장 친한 친구와 함께 차를 달린다
부디 이번엔 나를 실망시키지 않기를
그도 알 것이다
나를 어디로 데려가야 하는지
내가 어디로 가길 원하는지

나의 가장 친한 친구와 함께 차를 달린다
어느새 우리는 하늘 높이 솟아
스쳐지나는 세상을 바라보고 있다
두 번 다시 내려가지 않을 세상,
두 번 다시는 딛고 싶지 않은 저 땅을

나의 가장 친한 친구와 함께 차를 달린다
부디 두 번 다시 나를 저 땅바닥으로 추락시키지 않길
약속해다오
내가 양처럼 온순하게 군다면
이제 나는 집에서처럼 안전할 것이라고
두 번 다시 나를 나락으로 떨어뜨리지 않으리라고
다시는 내가 저 땅을 마주할 일은 없을 거라고
눈부신 별빛 속을 달리며
오늘밤
모든 것이 무사하다


I'm taking a ride
with my best friend
I hope he never lets me down again
he knows where hes taking me
taking me where i want to be
I'm taking a ride
with my best friend
were flying high
were watching the world pass us by
never want to come down
never want to put my feet back down
on the ground
I'm taking a ride
with my best friend
I hope he never lets me down again
promises me I'm as safe as houses
as long as I remember who's wearing to trousers
I hope he never lets me down again
never let me down
see the stars they' re shining bright
everything's alright tonight

 

 

never let me down again / sylvain chauveau (depeche mode cover)
translated by lonegunman

 

AND