나무 위에 집을 만들었어요
나무 위의 집을 만들었어요
아무도 우릴 찾지 못할 거예요
우리 둘만의 집이니까요

자갈밭을 지나, 바위 위를 올라
부러진 나뭇가지들을 모아
깊은 호수를 헤엄쳐 건너
완벽한 장소를 찾아 냈어요
숲 속에서 길을 잃고
진흙탕 속을 구르고
온갖 고난과 역경을 헤쳐
완벽한 장소를 발견했어요

나무 위에 집을 만들었어요
나무 위의 집을 만들었어요
아무도 우릴 찾지 못할 거예요
우리 둘만의 집이니까요

 


I have built a treehouse
I have built a treehouse
Nobody can see us
Because it's a you-and-me house

I've been climbing rocks and stones
Been collecting broken bones
I've been swimming across the lakes
Just to find this perfect place
I got lost into the woods
I've been covered up in mud
I've been going through a lot
Just to find this perfect spot

I have built a treehouse
I have built a treehouse
Nobody can see us
Because it's a you-and-me house

 

tree house / i'm from barcelona
translated by lonegunman



+ radio live

'I > i'm from barcelona' 카테고리의 다른 글

chicken pox  (0) 2009.02.03
mingus  (0) 2009.02.03
headphones  (0) 2009.02.03
paper planes  (0) 2009.02.03
we're from barcelona  (0) 2009.02.03
AND