playground love

A/air 2009. 2. 1. 14:09






학교 안의 모두가 날 사랑하지만
내가 좋아하는 건 바로 너야
오로지 이 사랑만이
내 영혼을 사로잡고 있어
넌 나의 playground love..

아직도 두 손이 떨려와
어지러워 몸을 가눌 수가 없어
시간 따위 무슨 상관이야
바로 지금 내가 미칠 것 같은데
운동장에서 보낸 하룻밤..

넌 황금보다도 눈이 부셔
내 영혼을 달아오르게 해
조금만 더 있자
여기 운동장에서..
넌 나의 playground love

시간이 흘러도, 결국 넌
나의 playground love





I'm a high school lover, and you're my favorite flavor.
Love is all, all my soul.
You're my Playground Love.

Yet my hands are shaking. 
I feel my body reeling, time's no matter, I'm on fire, I'm on fire.
On the playground, love.

You're the piece of gold the flushes all my soul.
Extra time, on the ground.
You're my Playground Love.

Anytime, anyway,
You're my Playground Love.


playground love / air (virgin suicides o.s.t.)
translated by lonegunman


'A > air' 카테고리의 다른 글

cherry blossom girl  (0) 2008.07.31
universal traveler  (0) 2008.07.31
AND