shiny happy people

R/r.e.m. 2009. 1. 27. 18:22





빛나는 행복한 사람들이 웃어요

인파 속에서 나를 만나요
-사람들, 사람들 속에서요
그대의 사랑을 뿌려주세요
-내게요, 내게 주세요
그걸 갖고 마을로 가서
-행복해요, 행복해요
그 사랑을 땅에 심으면
거기선 꽃이 피어난답니다
금빛 은빛 찬란한

빛나는 행복한 사람들이 손을 잡아요
빛나는 행복한 사람들이 웃어요

주위의 모든 사람들이
-사랑해요, 서로를 사랑해요
그 사랑을 그대도 가져가요
-가져요, 가져도 돼요
울고 있을 시간이 어딨어요
-행복해요, 행복하기로 해요
그 사랑을 밝은 내일이 빛나는
그대의 심장에 심으면
금빛 은빛이 찬란해요

빛나는 행복한 사람들이 손을 잡아요
빛나는 행복한 사람들이 웃어요


 

Shiny happy people laughing
Meet me in the crowd
People people
Throw your love around
Love me love me
Take it into town
Happy happy
Put it in the ground
Where the flowers grow
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Everyone around love them, love them
Put it in your hands
Take it take it
There's no time to cry
Happy happy
Put it in your heart
Where tomorrow shines
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing



shiny happy people / r.e.m.
translated by lonegunman

'R > r.e.m.' 카테고리의 다른 글

so. central rain  (0) 2009.01.27
the sidewinder sleeps tonight  (0) 2009.01.27
pretty persuasion  (0) 2009.01.27
nightswimming  (0) 2009.01.27
new test leper  (0) 2009.01.27
AND