anarchy in the uk

D/daniel cirera 2008. 7. 28. 21:54








나는 안티크라이스트
나는 아나키스트
내가 뭘 원하는진 나도 모르겠지만
그걸 어떻게 가져야 할지는 분명히 알고 있다
난 행인들을 선동하리라
개들에게 빌붙어 사느니 무정부주의자가 되리라

아마도 머잖아
대영제국을 무정부주의자들이 점령할 것이다
그 때 나는 최악의 순간 교통을 마비시켜 버리리
그대의 꿈이란 고작 쇼핑 계획을 세우는 정도겠지만
나는 개의 하수인이 되느니 무정부주의자가 되겠다

당신이 원하는 것을 얻는 방법은 몇 가지나 되는가
나에게는 최선과 차선이 모두 존재한다
나는 적들과 동지들 모두를 이용할 수 있다
나는 무정부주의자이므로

MPLA(앙골라 인민 해방군)의 국가
UDA(얼스터 방위 연맹)의 국가
IRA(아일랜드 해방군)의 국가
영국은 그저 조각난 국가들의 연합에 불과할 뿐이다

나는 차라리 무정부국가를 원한다
개의 하수인이 되느니 무정부주의자가 되리라
나를 열받게 하지 마라
나는 무정부주의자다
무정부주의자다





I am an antichrist
I am an anarchist
Don't know what I want but
I know how to get it
I wanna destroy the passer by cos I

I wanna BE anarchy !
No dogs body

Anarchy for the U.K it's coming sometime and maybe
I give a wrong time stop a trafic line
your future dream is a shopping scheme cos I

I wanna BE anarchy !
In the city

How Many ways to get what you want
I use the best I use the rest
I use the enemy I use anarchy cos I

I wanna BE anarchy !
THE ONLY WAY TO BE !

Is this the M.P.L.A
Or is this the U.D.A
Or is this the I.R.A
I thought it was the U.K or just
another country
another council tenancy

I wanna be an anarchist
Oh what a name
Get PISSED DESTROY !




anarchy in the uk / daniel cirera (sex pistols cover)
translated by lonegunman

 

'D > daniel cirera' 카테고리의 다른 글

sorry sorry sorry  (0) 2009.11.24
all of this shit for a hit  (0) 2008.07.28
motherfucker fake vegetarian ex-girlfriend  (0) 2008.07.28
AND