내 심장 위에
그대 두 손을 올려봐
오, 들리니
그대의 심장과 같은 속도로 뛰는 내 심장 박동이
우린 하나의 분자 속 두 원자와 같아
분리될 수 없도록 결합돼 있어
오, 마치 두 줄기 덩굴로 엮인 한 줄의 로프와 같아

오, 그대와 내 심장의
이어진 단면을 느껴봐
시간이 흘러도 결코 떨어지지 않는 단단한 결속을

우린
하나의 심장으로 이루어진 두 개의 몸
우린
언젠가 헤어져야 할 하나의 몸
우린
하나의 심장으로 이루어진 두 개의 몸
우린
언젠가 떨어지게 될 하나의 몸

오, 나에게 소원이 있다면
할로윈과 크리스마스가 하나로 뒤섞이는 날
그대 곁을 지켜주는 것 뿐이야
내가 그대 곁에서
그대에게 선물을 주는 산타와 악마를 구분해 주고
그대의 천사 옆의 무시무시한 마녀를 물리쳐줄 거야
우리 심장은 하나로 이어져 있으니
그대가 아프면 나도 아프니까

그러나 할로윈과 크리스마스가 하나로 섞이는 날
우리의 심장은 둘로 쪼개져 버릴테니까

우린
하나의 심장으로 이어진 두 개의 몸
우린
언젠가 분리되고 말 하나의 몸
우린
하나의 심장을 가진 두 개의 몸
우린
언젠가는 헤어질 하나의 몸

 


Oh place your hands
On my
Heart
Oh I do beleive it's beating
At the same pulse as yours
We're two
Atoms in a molecule
Inseprably combined
Oh like a piece of rope
Made out of two pieces of vine

Oh I feel the bond
Oh between your heart and mine
And it's the bond that won't break
With the displacement of time

Cos we're just
Two Bodies with just one Heart
We're just
One body that one day fell apart
We're just
Two bodies with just one heart
We're just
One body that one day fell apart

Oh I'm only ever hoping
I can be there for you
Oh if Halloween and Christmas
Ever become confused
I will seperate the demons
From the gift-givers for you
Oh I'll seperate the Angels
From the Scary Witches too
To protect the bond
That I feel between our hearts

Oh because bonds can wear down
From the moment they start

But we're just
Two Bodies with just one Heart
We're just
One body that one day fell apart
We're just
Two bodies with just one heart
We're just
One body that one day fell apart

 


2 bodies 1 heart / noah and the whale
translated by lonegunman



 

'N > noah and the whale' 카테고리의 다른 글

5 years time  (0) 2008.12.16
jocasta  (0) 2008.12.16
shape of my heart  (0) 2008.12.16
2 atoms in a molecule  (0) 2008.12.16
AND