satellite

G/guster 2008. 9. 30. 14:42




별들이 박힌 천구에 매달려
그림처럼 눈부시게 빛나는
그대는 내가 꿈꿔오던 바로 그 사람인가

그대는 나의 인공 위성
그대는 오늘밤 나와 함께 달리네
우측 차창 밖 하늘을 빛내는,
언제나 내 눈에 띄는 첫 번째 별
그대는 나의 인공 위성

달을 향해 오르며
우리가 가장 좋아하는 노랠 흥얼거리며
조금 더 가까이 그대를 보려고

그대는 나의 인공 위성
그대는 오늘밤 나와 함께 달리네
우측 차창 밖 하늘을 빛내는,
언제나 내 눈에 띄는 첫 번째 별
그대는 나의 인공 위성

그대는 언제나 그대로 있네
언제나 닿을 듯 말 듯 아련한 곳에

그대는 나의 인공 위성
그대는 오늘밤 나와 함께 달리네
우측 차창 밖 하늘을 빛내는,
언제나 내 눈에 띄는 첫 번째 별
그대는 나의 인공 위성

 


Shining like a work of art
Hanging on a wall of stars
Are you what I think you are?

You're my satellite
You're riding with me tonight
Passenger side, lighting the sky
Always the first star that I find
You're my satellite

Elevator to the moon
whistling our favorite tune
Trying to get a closer view

You're my satellite
You're riding with me tonight
Passenger side, lighting the sky
Always the first star that I find
You're my satellite

Maybe you will always be
Just a little out of reach

You're my satellite
You're riding with me tonight
Passenger side, lighting the sky
Always the first star that I find
You're my satellite
You're my satellite

 

satellite / guster
translated by lonegunman


 

'G > guster' 카테고리의 다른 글

two points for honesty  (0) 2008.09.30
the captain  (0) 2008.09.30
ruby falls  (0) 2008.09.30
one man wrecking machine  (0) 2008.09.30
manifest destiny  (0) 2008.09.30
AND