believer

B/ben kweller 2008. 9. 21. 21:23






그대는 상처받으면서 다른 사람들을 치유하죠
그대에게 도움이 필요할 때 그댄 오히려 도움을 주죠
그대로 인해, 나는 살아요
제가 사는 이유는 그대입니다

오.. 사랑스런 나의 연인
어떻게 절 찾아내셨나요
오.. 다정한 소녀여
그대의 힘이 저를 살아있게 합니다

날 기억해요, 나를 잊지 말아요
나의 진심을 믿어요
나의 앞 길은 어둡고, 내딛는 걸음은 불안해요
그대가 곁에 없으면 난 그래요

오.. 사랑스런 나의 연인
날 찾아내줘서 고마와요
오.. 다정한 나의 소녀여
나를 둘러싼 그대의 힘을 느낍니다

그대는 제게 무언의 말을 건네고
그대의 손길로 저는 살아납니다
그대 안에서만 저는 강해져요
적어도 제가 실재한다는 걸 느껴요

오.. 사랑스런 나의 연인
어떻게 날 찾아낸 거죠
오.. 다정한 나의 소녀여
그대의 힘이 저를 에워싸고 있어요

오.. 사랑스런 나의 연인
저를 찾아낸 게 그대라서 얼마나 다행인지
그대는 절 세상으로 이끌었고
저는 그대의 힘 안에 존재합니다

 

 


When you're hurt you heal others
When you're in need you give
Because of you I am living the most that I can live.

Oh, sweet darling girl
I'm so glad you found me
Oh, sweet darling girl
your power surrounds me

Remember me, don't forget me ,
I have something true.
My path is dark, my steps uncertain, unless I walk with you.

Oh, sweet darling girl
I'm so glad you found me
Oh, sweet darling girl
your power surrounds me

Your power....surrounds me

You speak to me without speaking
You touch so I can feel
With your strength I am stronger, at least I know I'm real.

Oh, sweet darling girl
I'm so glad you found me
Oh, sweet darling girl
your power surrounds me

Your power...Oh....

Who... sweet darling girl
I'm so glad you found me
I'm so glad you found me, yeah you did
and your power surrounds me.

 

believer / ben kweller
translated by lonegunman


 

'B > ben kweller' 카테고리의 다른 글

different but the same  (0) 2008.09.21
i don't know why  (0) 2008.09.21
until i die  (0) 2008.09.21
no reason  (0) 2008.09.21
walk on me  (0) 2008.09.21
AND