long nights

E/eddie vedder 2008. 9. 6. 02:50




혼자가 되어도 두렵지 않다
오히려 예전보다 더 나은 사람이 된다

나는 진리를 깨우쳤다
이제 한층 더 성장하리라
예전의 내 모습은
잊은 지 오래다

기나긴 밤이 나에게
추락을 가져다 준다
끝도 없이 추락하는 느낌을
어둠 속에서
나는 끝없는 추락을 느낀다
추락하고
추락하다가
무사히 땅 위로 안착하는..

이제 나는 내 안의 영혼을 맞으리라
그가 나의 친구가 되어
영원한 깨우침을 안겨주리

진리가 내 눈을 깨우고
나는 알게되었다
지금의 나는 과거 그 어느 때보다도 나은 존재이다

기나긴 밤이 나에게
추락을 가져다 준다
끝도 없이 추락하는 느낌을
어둠 속에서
나는 끝없는 추락을 느낀다
추락하고
추락하다가
무사히 땅 위로 안착하는..





Have no fear
For when I'm alone
I'll be better off than I was before

I've got this light
I'll be around to grow
Who I was before
I cannot recall

Long nights allow me to feel...
I'm falling...I am falling
The lights go out
Let me feel
I'm falling
I am falling safely to the ground
Ah...

I'll take this soul that's inside me now
Like a brand new friend
I'll forever know

I've got this light
And the will to show
I will always be better than before

Long nights allow me to feel...
I'm falling...I am falling
The lights go out
Let me feel
I'm falling
I am falling safely to the ground




long nights / eddie vedder (into the wild o.s.t.)
translated by lonegunman
 

'E > eddie vedder' 카테고리의 다른 글

matter of time  (0) 2020.11.24
society  (0) 2012.09.29
soon forget  (0) 2008.09.06
AND