free bird

L/lynyrd skynyrd 2008. 8. 21. 08:42





내일 제가 떠난다 해도
당신은 계속 저를 기억해주실 건가요
이제, 저는 떠나야합니다
가봐야 할 곳이 너무나도 많아요
많은 것이 달라질테지만
지금 저는 한 마리 자유로운 새와 같습니다
당신도 저를 가둘 수는 없어요
절대, 저는 변하지 않아요


안녕, 안녕
이렇게 돼버리고 말았지만
당신은 저를 정말 과분하게 사랑해주셨어요
그러니 자책하지 말아요
나쁜 건 저니까요
하지만 그런 이유로 제가 당신 곁에 남는다 해도
더이상 예전과 같진 않을 거에요
왜냐면 이제 저는 한 마리의 자유로운 새와 같고
다시는 변할 수 없으니까요
당신의 힘으로도, 저를 변화시킬 수 없습니다
결코, 저는 변하지 않아요
저는 이미 달라져버렸습니다


이제 자유로운 새가 되어 날아갑니다





If I leave here tomorrow
Would you still remember me?
For I must be travelling on, now
'Cause there's too many places I've got to see
But, if I stayed here with you, girl
Things just couldn't be the same
'Cause I'm as free as a bird now
And this bird you can not change
Lord knows, I can't change

Bye, bye, it's been a sweet love
Though this feeling I can't change
But please don't take it badly
'Cause Lord knows I'm to blame
But, if I stayed here with you girl
Things just couldn't be the same
Cause I'm as free as a bird now
And this bird you'll never change
And this bird you can not change
Lord knows, I can't change
Lord help me, I can't change

Won't ya fly-y-y freebird, yeah!



free bird / lynyrd skynyrd
translated by lonegunman
 
AND