polly

N/nirvana 2008. 8. 7. 20:08





폴리는 과자가 먹고싶다고 했다
나는 일단 그녀에게서 몸을 뗐다
어쩌면 그녀에게 필요한 건 물인지도 모른다
화염 방사기로 온 몸을 지져놓았으니

폴리는 과자가 먹고싶다고 했다
어쩌면 배가 고팠던 것인지도 모른다
그녀는 나에게 잠깐만 풀어달라고 했고
술래잡기도 나쁘지는 않을 것 같았다

폴리는 등이 아프다고 했고
정말 나만큼이나 지루해보였다
그러나 그녀는 내가 방심한 틈을 놓치지 않았다
나는 경악했다, 그 본능의 힘에..


(내가 안 그랬어
이미 니 안에 들어있었어
그 더러운 날개를 내가 잘라 줄게
내가 타고 달릴 수 있게
널 잘라내
날 즐겁게 하려면
네가 도와줘야 해
내가 말했잖아
줄이 있다니까
약속할게
거짓말은 안 해
내가 타고 달릴 수 있게
널 잘라내
내가 즐기려면
혼자서는 안 돼)




Polly wants a cracker
I think I should get off her first
I think she wants some water
To put out the blow torch

Isn't me
Have a seed
Let me clip
Dirty wings
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?
Got some rope
Have been told
Promise you
Have been true
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?

Polly wants a cracker
Maybe she would like some food
She asks to untie her
A chase would be nice for a few

Isn't me
Have a seed
Let me clip
Dirty wings
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?
Got some rope
Have been told
Promise you
Have been true
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?

Polly said

Polly says her back hurts
She's just as bored as me
She caught me off my guard
It amazes me the will of the instinct

Isn't me
Have a seed
Let me clip
Dirty wings
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?
Got some rope
Have been told
Promise you
Have been true
Let me take a ride
Cut yourself
Want some help
To please myself?




polly / nirvana
translated by lonegunman
 

'N > nirvana' 카테고리의 다른 글

rape me  (0) 2008.08.07
all apologies  (0) 2008.08.07
heart-shaped box  (0) 2008.08.07
something in the way  (0) 2008.08.07
lithium  (0) 2008.08.07
AND