unintended

M/muse 2008. 8. 3. 16:53






그대인가
끝나버린 나의 삶을 연장시킬 예기치 못한 사람
그대인가
내가 영원히 사랑할 사람
그대인가
나의 깊은 심연에 귀기울여줄 단 한 사람
내가 영원히 사랑할 유일한 사람
그대일까

그럼 내가 갈게
그리로 갈게
이미 부서져 버린 나의 삶을 추스려
금방 그대에게로 갈게

예전에도
나의 평화로운 일상과 꿈들마저
모두 걸었던 사람이 있었지만
그대를 사랑하는만큼은 아니었어
그대야말로 끝나버린 나의 삶을 연장시켜줄
의외의 사람,
내가 영원히 사랑할 단 한 사람일 거야

내가 달려갈게
그대에게로
조금만 기다려줘
이미 망가져버린 내 삶을 추스릴 때까지

그대에게로
나 서둘러 갈게
그대를 만나기 전
망가졌던 내 삶의 조각들을 모두 모아
그대에게로 갈게




You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love
You could be the one who listens
To my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken
Pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you
You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken
Pieces of the life I had before

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken
Pieces of the life I had before

Before you




unintended / muse
translated by lonegunman
 

'M > muse' 카테고리의 다른 글

hysteria  (0) 2008.08.21
showbiz  (0) 2008.08.07
AND