전에 가본 적 없는 곳으로 가고싶나요

어딘가 새로운 곳으로 데려가주길 원해요?

제가 당신에게 줄 수 있는 건 이 미소 뿐이네요

아마 제가 멍청해서일 거예요


저에겐 저 자신과의 불화가 있어요

아마 당신도 다른 사람과는 잘 지낼 수 있을 거예요

제가 당신에게 줄 수 있는 건 이 맥주 뿐이네요

제가 너무 취했나요?


당신과는 할 일이 아무것도 없죠

당신도 당신 자신과 어찌 해볼 만한 일이 아무것도 없겠죠

우린 당신을 두려워할 지경에 놓여버린 게 아닐까요

당신 혹시 해 뜰 날을 기다려요?

하하하



You want to go

Where you never went before

You want me to to bring you

To something new

This smile is all I have to offer you

Maybe I'm just dumb


I think I have a problem with myself

I' m sure you'll be fine with someone else

A beer is all I have to offer you

Am I drinking to much ?


Don't have anything to do with you

You won't have good things to do with you

We fell to that art to be afraid with you

Do you want the sun ?


Hahaha



short song for a short mind / girls in hawaii

translated by lonegunman


'G > girls in hawaii' 카테고리의 다른 글

guinea pig  (0) 2018.11.01
indifference  (0) 2018.11.01
not dead  (0) 2016.02.04
AND