당신이 라디오를 갖고 싶다면

제가 당신의 라디오가 되어드릴게요

비행기를 원한다면

당신을 위해 비행기가 될게요

당신이 고독한 심장을 품고 있다면

제가 당신의 고독한 심장이 되고

당신에게 로케트가 필요하다면

제가 돼드릴게요, 로케트가

당신이 은하수를 건너간다면

곁에서 함께 은하수를 걷지요

당신은 저의 외로운 소녀가 되어주세요

저는 당신의 외로운 소년이 되어줄게요

당신이 유성을 원한다면

당신을 위해 하늘 너머에서 몸을 던질게요

당신이 다른 세상을 원한다면

제가 당신의 다른 세상이 되겠습니다

온 우주를 다 원하신다면

당신을 위해 우주가 될 거예요


어디서든 당신의 곁에 있도록...


당신에게 텅 빈 심장밖에 없다고 말하신다면

제가 바로 그 텅 빈 심장입니다

고독한 당신의

고독한 마음이 되어줄게요




If you want a radio
I'll be a radio for you
If you want an aeroplane
I'll be an aeroplane for you
If you got a lonely heart
I'll be a lonely heart for you
If you want a rocket ship
I will be a rocket ship for you
If you walk the galaxies
I will walk the galaxies with you
If you be my lonely girl
I will be a lonely boy for you
If you want a shooting star
I will be a shooting star for you
If you want another world
I will be another world for you
If you want an universe
I will be a universe for you

always together with you


always together with you (the bridge song) / spiritualized
translated by lonegunman


'S > spiritualized' 카테고리의 다른 글

death take your fiddle  (0) 2016.04.07
i didn't mean to hurt you  (0) 2016.04.03
borrowed your gun  (0) 2013.06.29
ladies and gentlemen we are floating in space  (0) 2010.10.30
AND