beat me

T/tiger lillies, the 2014. 8. 26. 17:05







까맣게 멍이 들도록, 파랗게 멍이들도록

나를 때려주오

그댈 사랑하리니


내가 울음을 터뜨릴 때까지, 내가 죽음을 맞을 때까지

날 때려주오

그댈 사랑하오


잿더미가 되도록

나의 집을 불태워주오

나는 비명도 지르지 않겠소


나를 때려주오

피투성이가 되도록 두드려 패주오

오, 물론

그댈 사랑하겠소


내가 울음을 터뜨릴 때까지, 내가 죽음을 맞을 때까지

날 때려주오

그댈 사랑하오


잿더미만 남도록

나를 집째로 불태워주오

나는 숨소리도 내지 않을 것이오


부디

까맣게 멍이 들도록, 파랗게 멍이 들도록

나를 때려주오

언제까지나

언제까지나 그댈 사랑하오


beat me till I'm black, beat me till I'm blue, 

i will,I will love you. 

beat me till I cry, beat me till I die, 

I will love you. 

and burn my house to the ground, 

I will not make a sound. 

beat me till I bleed, beat me, yes indeed, 

I will love you. 

beat me till I cry , beat me till I die, 

I will love you. 

and burn my house to the ground, 

I will not make a sound. 

so beat me till I'm black,and beat me till I'm blue, 

I will , I will love you. 

beat me till I'm black and beat me till I'm blue, 

I will love you, yes, I will love you. 



beat me / tiger lilies

translated by lonegunman


'T > tiger lillies, the' 카테고리의 다른 글

hipdeep family  (0) 2017.03.12
johnny head-in-air  (0) 2014.08.26
snip snip  (0) 2014.08.26
bully boys  (0) 2014.08.26
banging in the nails  (0) 2014.08.26
AND