circle

S/swan dive 2008. 7. 29. 10:56







사랑이란 건 내게 아무것도 아니었어요
원하면 언제든 얻을 수도, 버릴 수도 있는 거였죠
당신이 그립지도 않았어요

그렇게 떠나는 길에
난 문득 내가 원하는 게 뭔지 깨달은 거예요
내가 원하는 건, 당신 곁에 있는 거였어요

그렇게 한참을 망설이며
같은 자리를 빙빙 맴돌다가
결국은 당신에게로,
당신에게로 돌아가고 있어요

나는 나 자신을 속여왔어요
그게 무얼 뜻하는지도 모르면서 덜컥 믿어버렸죠
우린 끝났다고 생각했어요

그런데 그렇게 돌아서 걷는 길에
나는 알아버리고 말았던 거예요
내가 원한 건,
정말로 원했던 건
우리가 좀 더 가까와지는 거였어요

나는 잠시 생각에 잠겨
마음 속을 빙빙 돌며 망설였지만
이제 돌아가요, 당신에게로
당신에게로 돌아갑니다

내가 당신에게로 조금 다가가고
당신이 내게로 조금 와준다면
우리가 만나기까지 시간이 조금 걸리겠지만
그래도 좋지 않겠어요?

망설이지 않았던 건 아니에요
계속 같은 자리를 동그랗게 돌고 또 돌았지만
이제 돌아가요
이제 가요, 당신에게로






Used to be that love didn't matter to me
and I could take it or I could leave it
and never miss you.

Came back around and I finally found
what I wanted and what I wanted
was to be with you







Used to be that love didn't matter to me
and I could take it or I could leave it
and never miss you.

Came back around and I finally found
what I wanted and what I wanted
was to be with you.


I thought about it for some time,
I made a circle in my mind,
now I keep coming back, coming back,
coming back to you.


Nothing but a lie that I told to myself
and I believed it, I couldn't see it,
said we were over.

Came back around and I finally found
what I wanted and what I wanted
was to be closer.


I thought about it for some time,
I made a circle in my mind,
now I keep coming back, coming back,
coming back to you.


Why don't I meet you in the middle,
why don't you meet me in the middle,
oh, it's gonna take a little time
but we'll be fine.


I thought about it for some time,
I made a circle in my mind,
now I keep coming back, coming back,
coming back to you.


Used to be that love didn't matter to me
and I could take it or I could leave it
and never miss you.

Came back around and I finally found
what I wanted and what I wanted
was to be with you




circle / swan dive
translated by lonegunman

 


AND